תכנון ובניית חדרים אקוסטיים

תכנון ובניית חדרים אקוסטיים

בניית אולפן, חדר חזרות או אפילו שילוב של פתרונות סאונד שונים בפאב, בחדר צפייה או במשרד גדול הוא איננו עניין של מה בכך. הדבר מצריך הכרות עם הציוד הנדרש למקום וגם לתנאי השטח שבו, לרבות האקוסטיקה. אנו באוקטופוד מבצעים תכנון ובנייה של חדרים אקוסטיים, תוך שימוש בידע, טכנולוגיות, וחומרים מתקדמים.

אקוסטיקה היא תחום מדויק ומדעי, הניתן למדידה, תכנון, והתאמה. תכנון נכון של חדרים אקוסטיים יוביל לתוצאות מרשימות, אשר ישרתו היטב את צורכי המשתמשים.

אפיון ומדידה
השלב הראשון בבניית חדר אקוסטי הוא אפיון הצרכים האקוסטיים. מהי רמת האקוסטיקה הנדרשת, מהי מטרת החדר והשימושיות שלו? מה הולך לקרות בחדר הזה ועוד.

החדר נמדד מהיבטים של בחינת האקוסטיקה הקיימת, ונעשה אפיון צרכים. בסופו של דבר תתגבש תוכנית של תכנון ויצירת האקוסטיקה הנדרשת עפ"י הנתונים בשטח והדרישות של הלקוח.

תכנון ובנייה
לאחר שהוגדרו היעדים והמטרות של האקוסטיקה בחדר, מגיע שלב התכנון. צוות המומחים לאקוסטיקה של חברת אוקטופוד משתמש בידע כמו גם בטכנולוגיה מתקדמת וציוד כדי ליצור את הקונספט האקוסטי הרצוי בכל חדר.

חלק מהאלמנטים שיושתלו בחדר הם מתוצרת חברת אוקטופוד וחלקם של יצרנים אחרים בתחום של פתרונות אקוסטיים.

המוצר הסופי
אחרי מקסום הידע המקצועי והפיכת החדר לאקוסטי, יהיה ניתן ליהנות מאקוסטיקה ברמה גבוהה המספקת איכות סאונד, חדות צליל ויכולת שמע גבוהים. זה יכול להיות פאב שאפשר לנהל בו שיחה נעימה בלי רעשי רקע מטרידים, חדר חזרות ששומר על שקט אקוסטי ברמה גבוהה, סרט שרואים באולם קולנוע שהאקוסטיקה שלו מאפשרת התמקדות בדיאלוג על המסך ולא ברעשים מהקהל.

השלב הראשון בתכנון אקוסטי הוא ביצוע מדידה אקוסטית. כך ניתן להבטיח פתרון תואם ומקצועי

לחץ כאן על מנת ללמוד עוד: