ייעוץ אקוסטי – אדריכלים ומעצבי פנים

אדריכלים? מעצבי פנים? תכנון חלל הינו תחום של מקצוענים. כמו בכל תחום מקצועי, השקעה בפרטים הקטנים יוצרת את ההבדל בין טוב מאוד למצוין, בכל מה שנוגע לעסק שלכם אל תתפשרו על פחות ממצוין.

חושבים מכיוון אחר

כבעלי מקצוע לא אחת אתם שואלים את עצמכם מה סוד ההצלחה, מה יהפוך אתכם עדיפים על פני המתחרים שלכם, מה יעשה אתכם מועדפים על פני העמיתים ויהפוך את העסק שלכם למותג של הצלחה. אין ספק כי על מנת להצליח אתם צריכים לבלוט, בשוק של תחרות לבלוט זה מקצוע בפני עצמו, כך שצריך להפעיל את כל מנגנוני היצירתיות על מנת להביא את הכיוון החדש. לחשוב על פריצת דרך שאין למתחרים על פני העסק שלכם.

לצאת מהקופסא.

אדריכלים ומעצבי פנים רגילים להתעסק עם המבנה, הם בוחנים את הקירות, ההטיה, נטייה תכנון החלל, מיקום הריהוט וכיווני האוויר. הם מתאימים את המבנה לייעוד, זה התחום שלהם. לא אחת ניתן לראות מבנים רבים בהם התכנון של עיצוב הפנים הינו תוצר של עבודת אדריכלים מושלמת. התכנון נראה תוצאה של ראש אנליטי, פרקטי ובעל ניסיון. השימוש נראה מזמין ובטוח, אבל דבר אחד לוקה בחסר ומאפיל על כל המבנה ויכול לגרום למבנה טוב ככל שיהיה להיות חסר שימוש ולשרת בצורה לקויה את המשתמשים.

הבעיה היא האקוסטיקה. הרעשים הנשמעים מבחוץ, שיחות התוכן הנשמעות מחדר לחדר, הדהוד מתמשך בחלל ועוד בעיות שונות ומשונות שהן תוצאה של אקוסטיקה לקויה, במקרים מסוימים ניתן לתקן את המעוות ובמקרים אחרים זה מאוחר מידי, ותיקון הליקויים האקוסטיים יעלה יותר מדי כסף.

מה עושים? ייעוץ אקוסטי!

על מנת להיות בטוחים כי המבנה יהיה מושלם גם מבחינה אקוסטית חשוב להקפיד לקבל חוות דעת של יועץ אקוסטיקה מוסמך, זה יוכל לתת מענה לבעיית האקוסטיקה אם וכאשר היא לקויה, יועץ אקוסטיקה מכיר את הדינמיקה של הקול בחלל, תהליך הפיזור שלו בסביבה והוא זה שיכול לתת ייעוץ אקוסטי שיהפוך כל מבנה טוב למבנה מצוין, באמצעות התאמת האקוסטיקה במקום ניתן להתאים את השימוש, להפוך את  השהייה לנוחה יותר ויש מקומות שהיא פשוט מכשירה את הקרקע לשימוש במקום. (קרא עוד על תכנון וייעצוץ אקוסטי)

כבעלי מקצוע שמחפשים את השונה, את הרעיון הייחודי והיציאה מהקופסא אין כמו ייעוץ אקוסטי כדי לעשות את זה, אין כמו ייעוץ אקוסטי כדי לתת את מירב הכלים לשימוש יעיל ונכון בתוך החלל, ניתן להפוך את עסק העיצוב פנים או האדריכלות שלכם, למשהו אחר ומהפכני באמצעות ייעוץ אקוסטי מקצועי.

כדי להיות טובים יותר בוחרים ללכת על איכות בפרטים הקטנים של תכנון החלל, זו הדרך המבטיחה ביותר לחיים איכותיים בכל חלל ובלי תנאי, יועץ אקוסטי מקצועי ייתן את המענה לייחודיות שלכם, וימצב אתכם כאחרים ומועדפים בתחום שהמתחרים שלכם עדין לא דרכו בו.

 

 

צריכים עזרה?

צוות האקוסטיקאים של אוקטופוד ישמח לעמוד לשירותכם!

פוסטים נוספים לקריאה

ייעוץ אקוסטי בעיות רעש

בעיות רעש עשויות להפוך מבעיה טכנית – שמיעתית, לבעיה בריאותית. טיפול נכון בבעיות רעש יכול לבלום התפתחות של בעיות נוספות שהן תוצר של רעש סביבתי

קרא עוד »

מוצרים נוספים:

בידוד רעש

ייעוץ אקוסטי – אדריכלים ומעצבי פנים

אדריכלים? מעצבי פנים? תכנון חלל הינו תחום של מקצוענים. כמו בכל תחום מקצועי, השקעה בפרטים הקטנים יוצרת את ההבדל בין טוב מאוד למצוין, בכל מה …

קרא עוד
הדהוד

ייעוץ אקוסטי לבעיות הדהוד

פתרון בעיות הדהוד יעלה את איכות החיים שלכם ויתן לכם את המינימום ההכרחי, פרטיות ושקט בכל עת ובכל מצב. הדהוד מתמשך זו בעיה שעשויה לפגוע …

קרא עוד
בידוד רעש

ייעוץ אקוסטי בעיות רעש

בעיות רעש עשויות להפוך מבעיה טכנית – שמיעתית, לבעיה בריאותית. טיפול נכון בבעיות רעש יכול לבלום התפתחות של בעיות נוספות שהן תוצר של רעש סביבתי …

קרא עוד
ליצירת קשר
ליצירת קשר
תודה רבה
פרטיכם מועברים לנציג