מעבר רעש בין חללים

במקרים רבים פתרונות רעש בין חללים הינם הכרחיים על מנת ליצור מקום עבודה אופטימלי ויעיל. התאמת החלל למקום העבודה זו עבודה של מקצוענים.

אם גם אתם מאילו שסובלים ממעבר רעש בין חללים, לא צריך להכביר במילים על מנת להסביר לכם מה ההשפעה של מעבר רעש בין חללים, עד כמה הפרעה כזו עשויה לשבש את איכות החיים ולשבש תהליכי עבודה, רעש גם בחלל הביתי עשוי להוות גורם ראשוני בפגיעה בפרטיות, כאשר דלת החדר אינה מהווה גורם חוצץ הרי שגם הטריטוריה הפרטית נפגמת.

הפרעות רעש הן אחת הסיבות המובילות לירידה ופגיעה באיכות העבודה, כאשר במקרים רבים הפרעת רעש עשויה לחבל באופן ישיר בעבודה, כמו במקומות בהם מספר חללים ושם מתבצעות שיחות טיפוליות, אין ספק כי מטופל שנחשף לעובדה שיש מי שמאזין לטיפול לא ישוש לחזור למקום, כמו כן מדובר בפגיעה חמורה ביותר בפרטיות המטופל.

מעבר רעש בין חללים נגרם ממספר סיבות, לעיתים החלל הוא גדול ומהדהד ולכן מגביר את הרעשים הנכנסים (קרא עוד על הדהוד), לעיתים רבות כאשר בונים קירות גבס משתמשים בחומרי בידוד שאינם מיועדים לבידוד אקוסטי אלא לבידוד תרמי בלבד, ולעתים לא משתמשים בחומרי בידוד כלל. היום אין סיבה לסבול מאיכות חיים ירודה ומסביבה רועשת.

בסיטואציה בה יש רעש בין החללים חובה לחפש אחר פתרונות רעש, יועצים אקוסטיים ידעו להציע פתרונות רעש שיחזירו את הפרטיות למקום העבודה, פתרונות רעש הינם נגישים, אך ההתאמה של כל פתרון לחלל בו הוא מתבקש  היא חשובה לאין ערוך, כאשר יש התאמה בין הפתרון לבעיה ניתן לחזור ליהנות משימוש יעיל בחלל, להנות משקט, נוחות ופרטיות.

תקרה אקוסטית הינה אחד מהפתרונות המועדפים, כמו גם דלתות אקוסטיות וחלונות חוסמי רעש אבל במקרים רבים ירצו לשנות את כל פני החלל על מנת להפיק את המקסימום, האקוסטיקאים מקצוענים של אוקטופוד ידעו להבחין בין מקרה למקרה ובכך להתאים את הפתרון לבעיה, חשוב מאוד לדעת כי ניתן להגיע לנוסחה המתאימה שתהפוך כל מבנה למתאים לכל מטרה שתגדירו מראש.

צריכים עזרה?

צוות האקוסטיקאים של אוקטופוד ישמח לעמוד לשירותכם!

פוסטים נוספים לקריאה

ייעוץ אקוסטי בעיות רעש

בעיות רעש עשויות להפוך מבעיה טכנית – שמיעתית, לבעיה בריאותית. טיפול נכון בבעיות רעש יכול לבלום התפתחות של בעיות נוספות שהן תוצר של רעש סביבתי

קרא עוד »

מוצרים נוספים:

בידוד רעש

ייעוץ אקוסטי – אדריכלים ומעצבי פנים

אדריכלים? מעצבי פנים? תכנון חלל הינו תחום של מקצוענים. כמו בכל תחום מקצועי, השקעה בפרטים הקטנים יוצרת את ההבדל בין טוב מאוד למצוין, בכל מה …

קרא עוד
הדהוד

ייעוץ אקוסטי לבעיות הדהוד

פתרון בעיות הדהוד יעלה את איכות החיים שלכם ויתן לכם את המינימום ההכרחי, פרטיות ושקט בכל עת ובכל מצב. הדהוד מתמשך זו בעיה שעשויה לפגוע …

קרא עוד
בידוד רעש

ייעוץ אקוסטי בעיות רעש

בעיות רעש עשויות להפוך מבעיה טכנית – שמיעתית, לבעיה בריאותית. טיפול נכון בבעיות רעש יכול לבלום התפתחות של בעיות נוספות שהן תוצר של רעש סביבתי …

קרא עוד
ליצירת קשר
ליצירת קשר
תודה רבה
פרטיכם מועברים לנציג