ייעוץ אקוסטי בעיות רעש

בעיות רעש עשויות להפוך מבעיה טכנית – שמיעתית, לבעיה בריאותית. טיפול נכון בבעיות רעש יכול לבלום התפתחות של בעיות נוספות שהן תוצר של רעש סביבתי מתמשך.

אנשים בוחנים את רעשי הרקע כהפרעה טכנית גרידא, אנשים רבים אינם יודעים כי רעש זה הרבה מעבר לשמיעה, רעש עשוי להיות בעיה בריאותית הרת גורל. משרד הבריאות מתריע לא אחת מההשלכות של בעיות רעש.

אנשים הסובלים מרעש מתמשך בסביבתם מפתחים בעיות התנהגות ובעיות קשב וריכוז. נשים הרות ששוהות זמן ארוך בסביבה רועשת עשויות להשפיע על העובר ולהפוך אותו לתינוק עצבני וחסר שקט פנימי.

הפרעת רעש יכולה לגרום לעצבנות וחוסר מנוחה אצל אנשים מקבוצות גילאים שונים, נראה כי הרעש לא מדלג על שום גיל וגם אצל אנשים מבוגרים הרעש יכול לחבל ביכולות הקוגניטיביות, הרעש עלול לגרום להם לעצבנות יתרה, הוא יכול להגביר תופעה של חוסר ריכוז ואפילו במקרים חריגים להשליך על הזיכרון.

אומנם ברעש זמני אין צורך לטופל באופן מידי, אך מגורים רצופים בסביבה רועשת צריכים לקבל מענה מושלם, תקרה אקוסטית היא בעצם הפתרון האמתי להפרעות רעש שונות, תקרה אקוסטית הופכת את הרעש ללא מורגש וכך חוזר השקט לחלל. כמו גם חלונות ודלתות אקוסטיות.

על מנת להפיק את המקסימום מתקרה אקוסטית חשוב להקפיד על הזמנת תקרה אקוסטית רק אחרי ייעוץ אקוסטי. יועץ אקוסטיקה מכיר את מאפייני הרעש, הוא יודע כיצד ניתן לבלום רעש מהרחוב, רעש מהמכוניות או רעש מתעשייה. לכל רעש יש את המאפיינים שלו, ויועץ אקוסטיקה הוא הכתובת לפתרון בעיות הרעש השונות.

ניתן להחזיר את החיים למתכונתם אם וכאשר בוחרים נכון את התקרה המתאימה לבלימת רעשים, בחירה נכונה תחזיר את החיים למסלול הרוגע.

צריכים עזרה?

צוות האקוסטיקאים של אוקטופוד ישמח לעמוד לשירותכם!

פוסטים נוספים לקריאה

ייעוץ אקוסטי בעיות רעש

בעיות רעש עשויות להפוך מבעיה טכנית – שמיעתית, לבעיה בריאותית. טיפול נכון בבעיות רעש יכול לבלום התפתחות של בעיות נוספות שהן תוצר של רעש סביבתי

קרא עוד »

מוצרים נוספים:

בידוד רעש

ייעוץ אקוסטי – אדריכלים ומעצבי פנים

אדריכלים? מעצבי פנים? תכנון חלל הינו תחום של מקצוענים. כמו בכל תחום מקצועי, השקעה בפרטים הקטנים יוצרת את ההבדל בין טוב מאוד למצוין, בכל מה …

קרא עוד
הדהוד

ייעוץ אקוסטי לבעיות הדהוד

פתרון בעיות הדהוד יעלה את איכות החיים שלכם ויתן לכם את המינימום ההכרחי, פרטיות ושקט בכל עת ובכל מצב. הדהוד מתמשך זו בעיה שעשויה לפגוע …

קרא עוד
בידוד רעש

ייעוץ אקוסטי בעיות רעש

בעיות רעש עשויות להפוך מבעיה טכנית – שמיעתית, לבעיה בריאותית. טיפול נכון בבעיות רעש יכול לבלום התפתחות של בעיות נוספות שהן תוצר של רעש סביבתי …

קרא עוד
ליצירת קשר
ליצירת קשר
תודה רבה
פרטיכם מועברים לנציג